Hemmafest

I helgen har vi bjudit in till fest här hemma. Vi bjöd in 30 personer och det är bara fem som tackat nej och det på grund av att de är bortresta (!) Det bådar gott...Jag älskar verkligen förberededelserna med fest, först att skicka ut inbjudan ( på FB med en grupp såklart) och sedan följa alla meddelanden. Sedan följer förberedelserna med att läsa recept, handla ihop allt (cirka 80 liter juicer (apelsin, ananas, grapefrukt, tranbär, lime, lemon, kokosmjölk m m bör väl räcka), skriva namn på glasen, laga maten, ställa iordning med mera. Den här gången blir det cocktailparty med tilltugg! Västerbottenspaj (Tack Ullis för att du tog med dig ost från Sverige!) Petit Choux med olika fyllningar, röror på baguetter med mera ska fixas. Vi har faktiskt en imponerande bar och tyckte därför att vi vill dela med oss av den till våra härliga vänner här. Många har frågat om vi firar något speciellt eftersom vi ordnar med fest. Ja, det gör vi... Vi firar att vi är "Happy"! Världens bästa anledning... Min nya favoritlåt "Happy" snurrar genast i mitt huvud! Ta hand om er alla mina vänner och låt oss vara "Happy" tillsammans...
 
 Skål och med en förhoppning om en kul kväll på lördag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0