Min vän!

När min systerson Alfred beskriver hur han saknar vår fina kille Ceasar inser jag att det var länge sedan jag la ut något om honom. Han är värd det...All uppmärksamhet som finns för han ger oss så ofantligt mycket. Han är trots sina 10 1/2 år ofattbart pigg och han verkar klara värmen galant. Hans rörelsemönster är fortfarande som en valps... Han flyttade in hos oss som valp i samband med att jag var sjuk. Barnen hade tjatat länge och Hans ville gärna ha hund, men jag var stenhård. Jag har egentligen aldrig haft någon relation till hundar och djur. Vet att min förra chef uttryckte det som att en familj inte är komplett utan hund. Jag tyckte nog då att det lät ganska underligt, men som sjuk ändrade jag mig. Varför någonsin säga NEJ till något? (Försöker leva efter den devisen.) Man kan alltid prova och fungerar det inte får man då ta konsekvenserna och hitta en lösning. Man skulle kunna säga att Ceasar lärt mig mycket för oj, oj, oj vad jag älskar att ha honom i mitt liv! Tack för att du finns!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååååååå får nästan tårar! Håller fullständigt med såklart, älskarmin hund ooch förstår vad du känner. I natt har Shila varit dålig i magen (hon fick tag i sopppsen m kycklingben i igår) och hon har kräkts och bajsat på vardagsrumsmattan samt velat ut mitt i natten. Inte lika kul m hund då men hon är snsrt 7 år och detta är 2a gången hon bajsar/spyr inne så ska inte klaga. Kram !

Svar: Har ni haft henne så länge? Hon är också jättefin! Hoppas hon piggnar till snart!?
Malaysiafrun

2014-03-11 @ 07:05:51
Postat av: Viktoria

Alfred kommer att bli så glad när han ser de fina bilderna av vår älskling... Han pratar om Ceasar varje vecka och vill att vi åker och hälsar på. Det får dock bli till hösten/vintern... Kram och gosa extra med Ceasar från oss! <3

Svar: Det ska vi göra! Skapar gärna om du slutar tidigare någon dag eller i helgen? Kram till er
Malaysiafrun

2014-03-11 @ 08:33:25
Postat av: Jessica

Ja åren går! !

2014-03-11 @ 08:46:08
Postat av: Amanda

Världens bästa hund och vän. Så glad över att vi fick över dig på vår sida och skaffade Ceasar. Krama och mys med honom åt mig!!

Svar: Ja, det ska jag. Jag skulle vilja ge dig en stor KRAM nu. Saknar dig mitt hjärta!
Malaysiafrun

2014-03-12 @ 02:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0