Pangkor

Ni som följt med mig vet ju att vi hade riktigt dålig luft här i slutet av förra veckan. Jag får då nästan panik och känner att vi måste lämna stan... Eller också kanske det bara är en förevändning för att övertyga Hans om att vi bör åka ut till havet. Jag börjar undersöka hazevärdena (och vädret) i varenda strandort i Malaysia. Det fick bli Pangkor och drygt tre timmar senare med bil på lördagsmorgonen är vi framme. Jag kan andas!!! Till alla som undrar tycker jag att västkusten har väldigt fina stränder, men saknar tyvärr det riktigt klara vattnet! 
 
Sköna beachdagar med sol, bad, böcker...
Överallt finns det vackra Hornbills (och örnar) och faktiskt...
 
...en och annan påfågel!
De "Rosa bussarna" finns även här, som taxibilar på Pangkor!
Vi roade oss så gott vi kunde med både biljard och dans! Det var ganska tunnsått på dansgolvet, men det har aldrig hindrat oss. I helgen har vi "hemmafest" och då hoppas vi att dansgolvet ska vara knökfullt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0