Pysseldag med SWEA

Har man talang eller kunskap inom något område så är det trevligt om man delar med sig till övriga inom SWEA. Så fungerar det nästan alltid när man bosätter sig utomlands. Jag hade själv ett pass tillsammans med Eva om pensioner i höstas. Den här morgonen var det födelsedagskort, hår och frisyrer samt knyppling som stod på programmet. En trevlig fikamorgon då vi fick prova på saker många av oss aldrig gjort förut. 
Tarja som är utbildad frisör visade oss lite olika håruppsättningar och gav oss allmänna hårtips! Vi blev fina men var ändå inte i närheten av...
...söta Sofie, 2 månader! Coolt hår och hon påminde mig om när vår Matilda var liten för hon hade också hår som stod rakt upp!
Malin visade oss knyppling och det är nog något jag aldrig provat på förut. Tappade också lusten då jag drog sönder två trådar... Puhhhh!
Roligare och enklare var det då att göra tackkort och födelsedagskort. Här visar Anna-Karin oss övriga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0