Trevlig helg!

Jag sitter nu i taxin på väg in till Bangsar och det är tjockt med bilar, moppar...you name it. Det ösregnar ute ( som det gör de flesta eftermiddagarna), åskan dånar (tänker på Ceasar som är rädd men han är inte ensam) och trafiken är som sagt tät som alla fredagar den här tiden. Jag ska möta upp med Hans och alla andra för ännu en trevlig (förhoppningsvis) kväll tillsammans. Det blir aw på WIP och middag på någon av alla fantastiska restauranger här. Jag sitter här i min nyinköpta långklänning med lång ärm och funderar över hur jag ska klara värmen... Sitter också och läser FB och det ser väldigt fint ut hemmavid. Trevlig helg på er alla för det är vi värda! Kram på er...
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Säger som jag sagt förut: satan vilken snygg syster jag har! Kram och trevlig helg önskar jag er!

Svar: Tack detsamma! Vi kan väl höras på Skype?
Malaysiafrun

2014-03-28 @ 13:31:35
Postat av: Jessica

Snygg du är! Värmen gör dig gott! Härligt gå ut äta hela tiden, skulle vilja gå ut ikväll men i Moss finns en rest som har bra mat och där är inredningen trist så får bli årets första grill hemma istället. På torsdag 5 årig bröllopsdag då får det bli Oslo. Kram!

Svar: Tänk att det är fem år redan... Unna er något trevligt ställe i Oslo! Här är vi bortskämda av all god mat. Tack och visst är det uppiggande med sol och värme.
Malaysiafrun

2014-03-29 @ 07:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0