Trevlig helg!

Den här veckan har det på dagarna funnits ett enda fokus och det är PLUGG!! Jag har satt mig själv i (onödig) stress för uppgiften ska skickas in på fredag. Min uppgift är att jag har fått ett företags problem beskrivet och jag ska nu agera organisationskonsult och utifrån teorierna i böckerna lämna ett förslag på vad som bör göras. Spännande är det iallafall! Jag har haft världens bästa februari som kort sammanfattas med bestigningen av Mount Kinabalu i Borneo, härligt besök från Sverige, många roliga kvällar med gänget här och avslutades med volontärresan till Kambodja.
Mars börjar också bra för trots studiehets så har jag kvällarna fria.
 
Fredagkväll var vi bjudna till Susann och Gordon på massa goda tilltugg. Vi avslutade kvällen på mysiga restaurangen "Leonardo".
 Lördagkvällen tillbringade vi på restaurangen "The Social" i Publika där vi mötte upp Ulrika och Björn, och Peter (Ullis är i Sverige, Susann och Gordon i Penang, Tarja och Gary i Phuket). Ännu en trevlig kväll här i den varma sommarnatten. Det enda som överskuggar nu är de luftföroreningar som blåser in från Indonesien och är resultat av hur palmskogarna bränns ner i syfte att stimulera återväxten och plantera ny palmskog. I tisdags ställde vi till och med in vår veckovisa golf för då var värdet så högt att det var olämpligt att vara ute! Men nu är det fina dagar igen... Idag blir det att läsa den fjärde och sista studieboken vid poolen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Åååå, när får vi komma och hälsa på igen?

Svar: Gästrummet är ledigt nu och framåt. Det är bara att komma. Vi har bjudit in till stor fest den 22:a så skynda er hit.Den 17 har jag ansiktsbehandling för 2 så det är nästan som inplanerat att ni ska komma nu ;-)
Kram
Malaysiafrun

2014-03-10 @ 18:39:37
Postat av: Viktoria

Hm, jag tänkte mer att åka i höst/vinter... Men gästrummet kanske är ledig då också? ;) Ni verkar ha en underbar tid! Njuuut! Kram

2014-03-11 @ 08:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0