Coffeemorning

Inför sommaren då många åker hem på semester eller lämnar oss för gott samlades många Swea-tjejer hemma hos Eva i sitt mysiga Condo "Seni" som betyder konst. Alltid lika trevligt att träffa de övriga svenska tjejerna och vi är ett väldigt trevligt gäng som bryr sig om varandra. Trevlig Sommar på er alla och själv åker jag till Stockholm den 1 juni, men innan dess ska jag hinna med en fredag - onsdag semesterresa till Boracay på Filippinerna med Ullis och Peter, Susann och Gordon och Tarja och Gary. Hans var tyvärr tvungen att åka till Dallas där han håller i en viktig vecka för ett sextiotal Ericssonchefer. Väldigt tråkigt, men men... That is life!
 
Fina "Seniområdet"
 Värdinnan Eva med söta sonen Hector
 Swea-tjejerna
Swea KL:s egen "guldklimp" Anki fick ta emot 50-årspresent och jag är riktigt ledsen att vi missar hennes kalas på lördag. Massa Grattis från oss!
Efter coffeemorningen gick jag med Eva hem på lunch. Hon har två bedårande små tjejer, Agnes och Siri. Siri är en sådan go tjej och hon tyckte nog att jag var lite udda som inte sett "Frozen"... Hon hade Frozenfilmvisning och berättade att skurken heter Hans. Min man heter Hans. "Jamen han är ingen skurk" säger söta Siri! Så är det ju förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0