Mitt Sommarlov!

"Mitt sommarlov/Vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli/Då är man ledig hela långa dan..." Ja, nu kan jag slappna av för jag har skickat in min sista hemtenta för den här terminen... Det känns helt underbart, sådär som det känns när man jobbat sista dagen inför sommarsemestern... Mycket skön känsla! Jag åkte genast och belönade mig med lite shopping och en fika hos Nina. Nina läser ju samma som mig, men är ett år före och bara dagar från examen. Det har varit stundvis ganska slitigt det här året, men resultaten har varit strålande och det motiverar såklart! Hans åkte till Dallas en vecka i söndags så det blir inget firande med honom...
 
Här ser ni min shopping, plånbok och fina Ballerinas i pytonormskinn!
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis, vad skönt! Visst är det en underbar känsla! :D

Svar: Ahhh, helt underbart! När blir du klar?
Malaysiafrun

2014-05-20 @ 10:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0