Jul, Gilliöarna och Silverbröllop!

 Ojojoj, vad allt känns bra när vi får vara med våra älskade barn. Vi har fem veckor tillsammans och nu har snart halva tiden gått... Båda flickorna vill flytta "hem" till Duvbo när vi flyttar hem. Kanske lite för bra för att vara sant... Det är lätt att glömma alla irritationsmoment när man inte varit med varandra på ett tag, men jag måste säga att de har vuxit upp till riktigt trevliga tjejer. Jag kan inte vara stoltare... Julafton firade vi "hemma" med allt som hör till. Julklapparna var dock ersatta av en julklappslek och vårt äventyr till Gilliöarna (4 nätter), Ubud (2 nätter) och slutligen 10 nätter i Seminyak på Bali. Vi har det fantastiskt bra här och här kommer en bildkavalkad. 
 
 Familjen Sjöström och Hans hade tomteslipsen på (den jag målat till honom för tjugo år sedan).
 
 
Här har äventyret börjat..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vår 25-åriga bröllopsdag spenderade vi i Ubud och vi hade en toppendag och kväll där vi började med yoga i 90 minuter, fortsatte med 3 1/2 timmars spa (60 minuter massage, kroppsinpackning i 30 minuter, ansiktsbehandling i en timme och slutligen hår- och huvudförhandling) för att sedan inta bokad middag på populära "Locavore" (Ubuds nr1 restaurang och som jag bokade redan i september)
 
 
 
Jag fick en underbar diamantring av min underbara man.  💕 
 
Nyårsafton förflyttade vi oss till Seminyak, men åkte först förbi Celuk och tittade på fina silversmycken. 
 
 
 
Nyårsafton var tjejerna på populära Ku De Ta, men vi hade tänkt oss något lugnare. Vi gick ner till stranden där det var fullt med folk och fyrverkerier ...Men min migrän satte stopp för en trevlig kväll. Jag avslutade vårt fantastiska 2014 på allra sämsta sätt, men men... Jag har haft ett otroligt roligt år och hoppas såklart på ett minst lika bra 2015 (blir svårt, men tillförsikt om framtiden har jag ). God fortsättning på det nya året till er alla goda vänner som finns utspridda över hela världen...
 
...och en varm kram .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0